kuljul.


så kom julen. fullkomligt utan stämning men underbar ändå. speciellt eftersom vi nu mer har matilda med på julen.
hon blev rädd för tomten men det förstår ja han såg faktiskt läskig ut!
fast sen fattade hon grejjen med paket och tyckte det var kul.
speciellt att laga mat med sitt nya kök och köra bebben i den nya vagnen.
gud så söt hon är.


image498

bus innan finkläderna åker på...

image497

väldigt olik sig här ser ut som en kristen liten flicka som ska till söndagsskolan.
men ack så söt.

image499

väntan...

image500

åh jag och min ögonsten.

image501

jag fick den av tomten. moster hade skickat fåtöljen med bud med tomten ju!


jag fick även ett kök av tomten... dags att börja baka!
image502image503
man måste smaka så det blir bra.
image504
sen när man vet det får moster smaka!
image505image506
hulda i sitt kök.
image507
och det ska köras på bebben i den nya vagnen, med kockmössan på!
image508

jag vill aldrig sova när det är julafton och alla leksaker jag fått bara står där och väntar på mig. tänk om dom bara finns idag och om jag somnar kanske de försvinner!


image509
men nu är julen slut slut slut.


o övrigt har jag jobbat och snurrat i fyllan på juldagen trots allt.
vaknade med jordens baksmälla och någon hade slagit mig på näsan.
i mitt kök stod spisen uppfälld med en plåt vinglandes på den nedfällda luckan, vad hade jag pysslat med när jag kom hem vid 3????
senare på dagen hittade jag ett bar dyblöta strumpbxor oxh trosor under spisen. de had jag inte ens haft på mig på juldagen. var kom de ifrån, o hur blev de blöta?

ja kul hade jag ute i alla fall.
nu ska jag bara bli av med febern så ska det väl bli nyår också.
då kommer p tillbaka och jag ska träffa cous.
men innan det ska nina komma hit, galet kul!!!!!!!
och linda kommer hem imorgon kväll från usa och blir hemma en månad i alla fall! weeeiii!!!



e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0