idioter finns det gott om.

ah. jag spyr på honom.
gah.
han har någonsin fattat vem jag är?
förstod han någonsin vad jag ville?
vad jag brann för?
han kanske fatta det.
men förstod han vad det innebar?
förstod han något alls?

jag blir rädd.
var jag så blind?
eller har han verkligen förändrats så mycket sen i maj?

spelar egentligen ingen roll.

nu finns det någon som fattar vad man håller på med.
som vet vad det innebär.
för han gör samma sak.
även om uttrycksformerna är olika.

och nu när jag blev irriterad på honom säger han
du låter arg. är du inte lycklig med ditt förhållande?
hallå har vi ens pratat om det? var kom de ifrån?
så säger jag jag är lycklig men saknar honom
sen får jag tll svar
ok men ta inte ut din arghet på mig! hejdå!
jag är inte arg fortsätter jag.
jag vill inte prata med dig när du är arg fortsätter han.
det är jag inte.
hejdå säger han.
hallå är du knäpp jag är inte arg någonstans.
tycker bara du är en bluff som inte förstår mig fortsätter jag.

hallå jag har inte uttryckt ett ARGT ord. jag har inte sagt något alls.
tyder ju bara ännu mer på hans svartsjuka.

hur kommunicerade vi förut?
jag minns ärligt talat inte.

last xmas i gave u my heart. this year i give it to someone special.
trodde aldrig jag skulle citera WHAM!
men nu skickade han cascadas version av den och plötsligt stämde det så väl.


de sista han skirver låter argt. jag säger gå lär dig lite engelska igen.
den har verkligen blivit kass.
o från ingenstans innan jag ska klicka bort honom
i want interactive sex with you och en smiley.
ELLER INTE!!!!
suck.

var är p?

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0