kaoset är nära.

image366

gevalia amalia!
för er som minns introt på alla biofilmer som de tagit bort.
jag kan faktiskt göra sådär med munnen som hon kan som sjunger med munnen så här.

image372

image367image368image369
image370
image371


det är inte slut. det finns kvar där inne. det har dock byggts något starkare i mig. något som säger åt mig att ignorera. något som vet att det bästa är att inte vara nära. inte prata. inte veta. även som denna morgon då jag drömt att han har någon annan. måste skriva ett mail om mina saker som ska hit. kablarna som fattas till mina blixtar. präntar ner orden. han har skrivit mer än praktiska saker. han har skrivit om bilder på mig om att  hälsa på om hans liv där hemma om vardagliga ting. personliga saker.
jag präntar ner mitt mail. var stark säger jag åt mig själv. skriv inget annat än det du vill ha sagt.
bara om det praktiska. skriver om kablarna och nästa paket.
det enda personliga är att jag hoppas hans far hade en fin födelsedag.
ingenting om oss. honom. eller mig.
fast jag vill fråga hundra fårgor. skrika åt honom att det inte alls är lätt för mig. att jag saknar cypern. jag vill skriva ALLT och då menar jag ALLT jag gjort på cypern. jag vill beskriva känslan av att han försvann mer och mer där.
fast jag vill samtidigt säga hur det känns nu.
det är nu. två veckor efter hemkomst det jag varit så rädd för börjar krypa under skinnet och göra sig påminnt.
det är dock bättre än innan jag åkte. men det finns där.
paniken. hjälplösheten. ensamheten. sorgen. besvikelsen. argheten. krossat.
kaoset.
men jag är starkare nu. jag kan hjälpa mig själv.
igonera det erika.
död. han är död.

tilda är ögonstenen. finast i världen. och bästa medicinen.

igår svullade jag. avslutade med att åka till hein och svulla lite till igår kväll. så nu är det dags för första spinningpasset.
JÖSSES.

e.

image373

idag har jag fint hårspänne... som jag inte gillar.

image374
klappa händera när du är...
image375
image376

mormor har köpt kritor och block åt mig!

image377

ooohhh det är sååååå roooligt!

image378

men det kräver en viss koncentration.

image379

jag vill att moster ska vara med också, här den är till dig!

image380

ohhh det var alla tiders det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0