tufft.


hade jag haft en gästlärare som gjort de sakerna hade jag tyckt hon/han var skit tuff i gymnasiet. med andra ord jag låter tuff.
jag hade totalt glömt det där med skatten. jag ska visst få pengar tillbaka i år. tack. förra året var det återbetalning och dessutom blev det efter florens när jag var som en halt kyrkråtta.
visserligen blir jag säkert skyldig nästa år från studieskiten. men den dagen den sorgen.
min arm pyntas av stenar och pärlor från bästaste anna. skitfint är det.
minitruls är finast i världen med två riskorn i neder käken och när jag vände upp och ner på henne idag hittade vi två nya som kommit i överkäken.

allt det här är fint.
allt det här håller mina tankar på annat håll.


men så fort dörren stängs och jag blir själv kryper paniken på. vi har pratat idag med. känns som allt blev fel. usch jag kan inte hålla mig. jag vill bara få ge oss en chans till. det är ju vi.

imorgon ska jag försöka sova. kanske måste jag ringa vårdcentralen.
kvällen blir det jobb. ska försöka vara hård ett par dagar.

eller är det bäst som jag sa till sofia förut:
att vara sig själv, inte tänka, säga som det känns, vara ärlig och vara som man känner. annars är det ju inget ärligt förhållande heller.
fast är jag mig själv just nu?

i afton dans:
Röyksopp - What Else Is There


e.


image105



image106
hon är på cypern nu. sitt första dygn. robban du kommer klara det!

image107
fejk för länge sen.

image108
inte alltid på topp.
fast jag älskar dig ändå.

image109
trivs
trots handens vinkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0