naket.

vi har legat nakna hela dagen i sängen. vrid och vänt pa allt.
det märks att det fortfarande finns glöd i hans hjärta. det behövs dock lite luft at göden för att fa elden att brinna.
vi har levt väldigt tight sa det är inte konstigt vad som händer. men det sorgliga är att det är situationen som förstör det mer än att det är fel pa känslorna.
vi kvävs liksom.
han är verkligen det vackraste och finaste jag vet.
samtidigt som han är sexig kan han vara sa söt.
min tintin.

jag grater i stormar. jag ser minnen i allt. jag har redan börjat med nostalgin.
äta är en bergsbestigning.
jag ligger och tuggar pa leran igen.

fast först ska vi göra de sista timmarna fina. sen far vi se.
jag aker hem imorgon och sen blir det ett avbrott. tills han vet. totalt slut. distans. eller tillbaka.
situationen nu haller inte. det är sant.
later kanske som jag bara kastas runt med,
men vi har pratat om det. och för mig är jag fortfarande hans. även om han är inte min.

det gör bara sa jävla ont.

e.

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0