det var en gang...

säg inte förlat. säg inte förlat.
det jag vill är att putta tillbaka allt i ditt hjärta. gör det helt. vara din.
men jag är inte din.

jag kommer alltid hoppas. hoppas pa att medan jag gar där hemma i Svea att du en dag ändrar dig och gör detta till en paus och inte ett slut.
även om du inte vill ge mig nagra förhoppningar sa bygger jag dom ganska fint själv.

jag väntade pa solen. pa sommaren. pa att göra den med dig. här i hamburg.
jag läst tyska för att göra framtiden med oss säkrare. vilken framtid?
nu när det börjar ga bra med tyskan och jag gillar det.
jag ville visa sommar svergie för dig. simma fran klipprona pa hammarö med dig. grilla med familjen i sommarstugan och ha var planerad fest där ute med vännerna.

du är det bästa jag nagonsin haft. finns det en till av en sort som dig?

just som ja skrivit allt bra om dig gör du raka motsatsen mot mig.

imorgon ska jag sista gangen till fru doktor med tan sen far doktor svea ta hand om det.
jag var ialf borta fran Svea lika länge som Italien skulle varat. dags att aka hem nu.

hur ska det ga utan dina andetag?

jag älskar dig.

e.

image102
varför har inte alla sagor lyckliga slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0