äta karamell och åka karusell.



från ingenstans kom vi på att åka till Liseberg.
sagt och gjort, dit styrde vi kosan igår!

så dretans sköj!
jag blir aldrig vuxen nog för detta även om åldern faktiskt mer och mer sätter sina spår.
jag åker fortfarande ALLT (som inte gör ONT).
men jag sitter gärna som en tant innan och rycker i bältena och funderar på om de VERKLIGEN håller?
någon gång måste de ju pajja liksom.

ohhh looord deras nya attraktion:
ATMOSFEAR
Lisebergstornet är nu historia och huserar nu som ett GAAAALET fritt fall!
helt sinnes vad gött det var, vilken KICK!

Från 146 meter över havet faller man fritt i 110 km/h rakt ner innan attraktionen tvärt bromsas upp.







varför är sockervadd så gott?
innan alla åk preppade vi med en sockervadd!



perfekt väder fick vi!
varmt och sol men inte stekhet sommarvärme!



vid 22 tog vi bilen hem och sa hejdå för denna gången till Liseberg.



skymtade de sista galningarna som fick se Götet om kvällen.
det hade vi också tänkt men en kö på 30-45 min när man redan var trött lockade inte.
vi fick nöja oss med dags åket vi gjorde, inga fel det heller med strålande sol över Götet.


solen gör staden här hemma vacker också.
ikväll grillade vi på rackletten på ballen.
så såg jag alla löven och kvällssolen.
så här vackert var det.



förälskelsen börjar bli stadig kärlek.
jag och Sigma 30mm 1.4




jag drömmer alltid mycket.
senaste hade jag drömt minst lika mycket och mycket känslor bor i mig på morgonen och dagen efter alla dessa drömmar.
känslor som gör mig confused.

en låt som fastnat just nu i mitt inte riktigt sinnesfulla brukar är denna
Loreen – My Heart Is Refusing Me

något i den skär rakt igenom mig.
fråga mig inte vad.



jag har hört att man inte drömmer i djupsömn.
sover jag med andra ord dåligt, att jag hela tiden svävar över djupsömnen och drömmer och drömmer?
för jag är kolossalt trött, OFTA.
även om jag tycker jag sover bra så är jag sjukt lättväckt, kanske beror det på att jag missar min djupsömn?


hur får man hjälp att ta reda på sådant?


e.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0