i svea.


japp idag blir det tvååå inlägg, wohoo!
jag började med Krabi tidigare idag som ni kanske sett redan men innan jag fortsätter med thaibloggandet så tänkte jag ge en lite hemma update.
jag menar Elin har ju fått en son till, helt underbart och helt galet att en av mina bästa vänner är två barns mor!




aa upptäckte visst att Ebbe säger titta lite dåligt än så länge.
men snart lär han sig att det ska vara två t:n jag lover.



i onsdags bjöd jag familjen på försenad födelsedagsmiddag.
thaimat bjussa jag på.
Pad Thai



det är verkligen gött detta!



icke thaiefterrätt.
men nytt och gott.
citronmousse med mascarpone och granatäpple!

glömde det som skulle thaia till det.
cocosrullarna jag köpte i thailand skulle ju doppas i detta.
jeje.


gott var det och trevligt.
fick min efterlängtade Moringa Body Butter och en kul överraskning av pärona, thaimassage!
fotmassage och kroppsmassage med olja!
det var underbart i thai så hoppas på att det är det också!





för första gången gjorde jag fiskgratäng med mos i ugn igår.
alltså det var dreeetgött.
verkligen.
jag är så himla bra ibland.



e.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, vilka fina bilder du med!! Jag vill jättegärna ha kopior. Fast inte på den där rödflammiga valmamman då... Jodå kanske det med ;) Och vad underbart det såg ut med snorkling och laguner i det förra inlägget!

2011-03-04 @ 16:39:13
Postat av: Ida

Gäspbilden är ju helt underbar, han är sååå söt vår lille Ebbe!! =)

2011-03-05 @ 18:47:06
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0