midsommarbarnen.


när P går på ledigt går jag på jobb.
när P börjar jobbperiod går jag på ledigt.

som midsommar.
han har varit ledig torsdag till söndag.
jag har jobbat natt fredag och lördag.
imorse gick jag på långledigt.
en veckas ledighet och P börjar jobba igen.

jag drar till Barca och tar igen för midsommar helgen.
med Linda.

både hon och jag hade en lugn midsommar med barn som huvudattraktion.
mina tjejer och hennes kille.
hon var barnvakt åt sin systerson och joinade familjen Johansson på hammarö.



Kristins super sköning Colin.




moster Erika var nervös både en och två gånger över plutten Agnes som hängde över kanten.
men mamma Jenny hade koll och var lugn, som en filbunke, jag antar att man vänjer sig som mamma.



tillslut fick även Agnes prova vattnet med syster Matilda.
det var INTE tråkigt!
Colin såg förskräckt på.



imorgon bär det av mot en minisemester... KAN hända att det blir lite måndagsvin på planet!

whoopwhoop!


e.





Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka härliga kort på godingarna!! =)

2011-07-02 @ 12:17:17
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0