lite av vad året kommer att ge.


2011 har haft 11 dagar nu.
min start blev inte så lyckad med Calicin just nu.
men detta året har en hel massa förväntansfulla ting med sig!

det är ett riktigt bröllops år.

först ur är faktiskt min syster.
inte fått skriva det, men nu fick jag.
de ska döpa vår fina Agnes!



så gifter de sig samtidigt, eftersom jag ska vara fadder åt Agnes som jag är för Millan ska jag även vara brudtärna.
Jag och Millan!
å det är alldeles snart.




i början av sommaren vigs en av mina bästaste vänner, Ida med sin Henke.



jag har äran att vara bröllopsfotograf och det blir även deras gåva.


sommaren avslutas med ännu en av mina bästa vänners vigsel.
min älskade Linda.
då blir hon Mrs USA.
med Dave.



inte nog med giftermål som visar att vi börjar växa upp.
TVÅ av mina bästa vänner ska ha barn.
 först ur är Elin med sin andra knodd nu alldeles snart.



senare i vår kommer Hein få sin första.



insåg just att alla av mina gamla stålfittor gör något makalöst detta år.
undra om det händer mig något makalöst?
inget planerat och det har ju sin charm.
jag däremot satsar på en Thailandsresa alldeles först, mindre än 1 månad kvar!
efter det ska jag och min P spara till en längre USA resa, om den blir av iår eller inte vet vi inte.
vårt år kommer blir makalöst bara det är vi.




jag gillar som sagt siffran 11.

e.


Kommentarer
Postat av: therese ef

åååå vilken härlig läsning =) mycket skoj på G verkligen!!!! Avundsjuk på din thailandsresa aaaa härligt!!! kramar

2011-01-13 @ 09:50:57
Postat av: Ida

2011 kommer bli ett grymt bra år!!! =) Bara vänta å se du Erika, snart sitter du där med ringen på fingret även du.. ;) Pöss

2011-01-14 @ 00:02:13
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0