snaggad.



så jävla trött var jag på håret.
evig väntan på att klippa och få färga.
EFTER thailand tänkte jag.
men tillslut stod jag inte ut.
färgningen fick utebli till efter thai, eftersom det ändå kommer förstöras.
men klippet var ju bara bra för då solbleks det nyklippta.

nyklippt?
nja... nysnaggad skulle jag nog säga.
tanken var inte som det blev.
hade nog tänkt det 1 cm längre åtminstonde.

men Linn vet vad hon gör.
från noll i nacken till att håret succesivt tar plats.
det blev snyggt.
snaggat runt om hele kalufsen på töppa.

rädslan för att se ut som en butch eller grabb kvarligger.
men jag är nöjd så länge jag är sminkad.

tvekade lite inatt när jag jobbade.
men då är det inte läge att kolla in sig själv.
rödsprängda ögon, gråa påsar och ett liktblekt skinn utan smink förhöjer inte direkt ens skönhet.
plus att man har på sig fula sjukhuskläder och en värmande väst som minst sagt ser butchig ut.

nej bättre idag trots trötta ögon.



man ser att jag liksom inte riiiikitgt får upp ögonen.
haha.



trävliii häälg!

e.


Kommentarer
Postat av: Elin

GÖRFINT!

2011-01-21 @ 17:04:02
Postat av: Sara Ö

Riktigt Schnyggt!!

2011-01-21 @ 17:29:45
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Grymt snyggt darling, det ska du helt klart va nöjd med!! Inte alls butchig på något sätt.. ;)

Pöss

2011-01-21 @ 19:47:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Marie E

Snyggt. Linn Svärd? Min kompis i så fall.. Hon gjorde alltid mitt hår förr.. Skit duktig är hon i af. Trevlig helg

2011-01-21 @ 20:17:43
Postat av: Lövet

Pudding ;)

2011-01-21 @ 23:15:19
Postat av: Anna Ileby

Så himla fint!

2011-01-22 @ 11:41:19
URL: http://annaritar.blogspot.com
Postat av: börni

Du är så fin Erika!

2011-01-22 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0