bort.



inte bara godis var det som inmundigades om lördag kvällen.
vi lyxade till det och köpte sushi istället för att göra egen.



snyggt är det också.


idag längtar jag bort.
bort bort bort bort.

det ska bli så skönt att få lämna allt där det är och bero ett tag.
få komma tillbaka med uppfräschade tankar och ta tag i allt igen.


om jag inte åker på Calici IGEN.
jag hade 5 arbetsdagar kvar när helgjobbet tog fart.
4 av de 5 dagarna är jag på den sidan avdelningen där INTE Calici finns.
i helgen tog nämligen troligen Calici ny fart på den andra sidan.
1 av de 4 passen jag gör ska jag göra på den sidan där Calici finns.
det passet är ikväll.

åhhhh varför måste jag vara där, varför?!?!?!
inte kan jag byta med någon heller.
för den enda sköterskan på "rätt" sidan är Sara och hon ska ju också åka.



jag vill åka nu.
bort.


4 dagar kvar.....


[UPPDATERING]
jag sitter nu på jobbet och är ÖVERLYCKLIG!
mina snälla kollegor såg en liiiten miss i planering med personal och detta gjorde att jag kunde vara på "rätt" sidan tillsammans med Sara!
wohooo!




e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0