s.e.m.e.s.t.e.r !


så hiskeligt trött att jag varken vet ut eller in.
min insats på jobbet idag är inget jag skryter över.
jag trodde verkligen jag skulle somna stående.

efter helgjobb och femte dagen på den helgen och redan check out för semester i skallen så blir man inte så pigg.
dessutom hade jag en inskolning med mig som var ganska självgående.
så jag var mittemellan allt och gjorde liksom det jag blev tillsagd och behövde inte ha alla bollar i luften själv.
då märktes tröttheten än mer.

nedräkningen med Sara pågick under dagen.

när vi sedan gick skuttade jag över till mor och far.
tog en powernap innan de bjöd oss på mat.

imorgon är dag 1 på semestern.
den börjas med hotellfrukost med Sara och Anna.
likie.


på torsdag börjar semestern for real.
då möter vi upp Barrner och Empan på Arlanda.
åh doften av ARN.



kanske guppar vi runt i Thailando såhär med?
lite turkosare vatten då.



2 dagar kvar.....


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0