ledigt.

lång ledigt.
då är det skönt att göra sig till.
sminka och måla naglar.
smycken och kläder.
sådant man inte har på jobbet.
ja sminkar gör jag ju mig men kanske inte lika kreativt 5.30 som 10.00 på morgonen.



dagens smink.
kalla toner.


det var ett tag sedan jag gav tid åt fotograferandet nu.
i sommar ska jag bara jobba 80% och kommer äntligen ha lite tid för mitt andra jobb.
något som jag är riktigt förbannad över är att fotoklubben slopat bakgrunderna i studion.
i veckan är det jag som ringer ordförande och undrar va fan de håller på med.
de där bakgrunderna är ENDA anledningen till att jag är med.
allt annat har jag själv.
förutom plats hemma för bakgrunder.

men vad gör man inte.
provade ut lite här hemma idag.


en fotografsvardag:





fjärrkontrollen, min bästa vän.



så här taggad är jag för ledig helg!
wohoo!

jag är ett geni när jag lägger schema.
packat med jobb i början och lätt mot slutet av schema perioden.
det är superbt det!
då njuter man verkligen av ledigheten.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Coola bilder och lika fint smink som vanligt!! =)

Ses imorn darling! puss

2011-04-15 @ 22:10:07
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0