trattis på ett annorlunda vis.


trattkantarellerna är slut nu.
goda var dom.

ett tips om en för mig ny rätt som jag kom på.

vi hade trattisar och tortillabröd.

det blev:



tortillabröd fyllda med en röra bestående av

trattkantareller
rödlök
timjan
bacon
röd paprika


toppad med riven hård chevré.

till detta hade vi sallad och lite kall sås.


haha kom på nu att vi köpte färsk spenat som vi skulle haft i.
den glömde vi.


ingen bild då allt gick himla fort.
men gött var det.
prova!



e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh det lät gott!! Kan tänka mig att det funkar minst lika bra utan baconen också, får ta mig ut i skogen å hitta trattisar så får det bli lite smarriga tortillas sen.. ;)

Ses imorrn! Pöss

2010-09-30 @ 01:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0