tiden går så fort, poff där rök en vecka ur våra liv.



hej.
idag ser jag inte ut såhär.
kanske för en vecka sen.
en heeel vecka gick det mellan mina pränt.
det är inte okej.

men jag har varit bakom flötet hela veckan.
vänt dygnet och jobbat mina första nätter.
ena natten fick jag inskolning.
natten efter skulle jag fortsätta min inskolning men med folk sjuka fick jag sonika gå in och jobba själv.
hepp!

ja jag tror det gick okej ändå.

i denna röra av dygnsrytms störning styrde vi upp en middag för familjen.
kanske lite dåligt tajmat.

men gott blev det.

förrätt:
avokadsoppa toppad med räkor och ett bröd med smörtstekta trattisar garnerade med hård chevréost.

huvudrätt:
rotfruktsgratäng med dygnsmarinerad fläskfilé i en massa gött, till detta ripplade vi upp lite rödvinssås.

dessert:
vitchokladkladdkaka med blåbär.


smask.
till det drack vi rötjut och smuttade på det godaste jag druckit.
Lakka.
hjortronlikör.




finaste tjejerna var här.
lillsmulan pratade lite med sin mamma.
hon har de roligaste fötterna.
långa och kan böjas så hon kan gå på hälarna.




sen gick dom hem.



lördagen kom snart och den innehöll bland annat:
kaviarbuffé med barrner.
galen rondellkörning med barrner.
fördrink hos barrner.
förfest hos Åland (barrner var där)
dans med alla, speciellt barrner.
fyllemat med alla utom barrner.
tills jag upptäckte henne hos någon.

barrner-johansson dygnet.


e.


Kommentarer
Postat av: p.

jag fick iaf en carlsson-johansson timme på månen. var jätteroligt! Fast det klart...den där barrner var ju med hon oxå... :-P

2010-09-26 @ 18:40:32
Postat av: börni

Haha! Älskar dig Johansson!

2010-09-26 @ 20:13:38
Postat av: Tack för en underbar middag och trevlig kväll! kram till er båda från mig och pappa.

2010-09-26 @ 20:18:13
Postat av: Anonym

Men åh vilka gulliga bilder på godingarna, fötterna var ju grymt coola..haha

Nu blev jag sugen på vit choklad kladdkaka..hm, jag som skulle börja mitt nyttiga liv nu när jag kom hem. Hur ska det här gå till egentligen.. ;)

Pöss

2010-09-26 @ 22:11:20
Postat av: Ida

Oops, tidigare inlägg var såklart från mig! :)

2010-09-26 @ 22:12:19
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0