tager du denna man att leva med i nöd och lust?


jag bygger hemsida.
 det är ett jädra pill så det tar tid innan nya bilder kommer.

så för er som undrat över resultatet på sommarensprojekt så kommer litet smakprov på ett här.

Daniel & Radika gifte sig dagen efter min examen och jag fick tacka nej till jobbet som deras fotograf.
dock blev de inte helt nöjda med den de hade och vi tog några bilder senare under sommaren.

då när regnet kom och aldrig försvann.
tillslut trotsade vi det.
och fick unika bröllopsbilder på de tu.
mäktiga moln mot de vita klänningen.





det är viss färgreduktion i orginalen.
men märker att blogg.se ger ÄNNU mer färgreduktion än det faktiskt är.
så ta det med en nypa salt.


nu ska jag bygga vidare på min sida.
där kommer alla bröllopsbilder och allat annat fotojobbbande jag pysslar med att hamna.


e.


Kommentarer
Postat av: Tomas Åstedt

Hej! Vi ska gifta oss nästa år och vi vill gärna ha dig som fotograf. Vi kan väl höras av framöver?



-Tomas

2010-09-17 @ 08:43:38
Postat av: Anna Ileby

Åhh den med paraplyet var ju super! Förhoppningvis får du snart fota mig å Emil när vi gifter oss också!

2010-09-17 @ 14:39:50
URL: http://annaritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0