ät frukost!



ledig.
hallonsmoothie.
frysta hallon, banan, honung och havremjölk mixas till en nyttig drink.
smask.

hårdchevre, skinka, gurka och trädgårdstomater fick bråka på ett par mackor.
mot mina smaklökar blev de vänner.

trädgårdstomater är det bästa som kommit i affären på länge.
plockgodis med tomater liksom!!!!
kan inte blir annat än bra.
sedan mixar man det med sina eget odlade från balkongen.
kalas!

frukosten blir bättre med ett tänt ljus. speciellt när det är tänt i en snygg kostaboda ljuslykta från Linda och Dave.


ikväll ska jag bugga.
japp.
jag är så sjukt trött på SATS så det finns inte.
vill vill vill INTE gå dit.
men vill inget hellre än att träna.

så nu ska jag haka på buggkurs.
jösses.
har även börjat mjuka upp mina gamla inlineskunskaper, det går ju sådär.
bambi kan man kalla mig.
åka kan jag. men bromsa.
det har jag aldrig lärt mig och gett mig fan på att lära mig det nu.
bra att jag kommer på det när hösten är på intåg med regn och annat som gör att man inte kan åka.

har även ett tredje alternativ som vi får se när jag har råd att prova på.



här skulle jag bara visa er förra helgens kalasbord.
fest med gänget ur klassen.
vi hade knytis med tilltugg/snittar.



vi blev mätta.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0