frippa.




sådär ser mina ögon ut.
typ.
älskar min tröja jag köpte på weekday i sthlm
den klär mig ikväll till after worken.
eller ska jag säga efter after ledig-dag.

för övrigt blir jag tokig på mitt hår just nu.
det kliar i nacken. det viker sig trots att jag plattar det. det är en ful längd i sidecuten.
jag ser ut som en tant i vänster profilen. blä.
tänkte inte klippa mig mer.
vill kunna ha en knut på skallen.
speciellt när man går till jobbet.
fast å andra sidan vill jag klippa mig.
en elin blom frippa.
det innebär att jag klipper av båda sidorna till sidecuts.
en poff mitt på skallen.
och slingar det silverblont.




silverblont har jag redan funderat på.
dock har jag så sjukt fina små hårstrån.
mitt hår är mjukt som en bebis hår.
ärligt har jag ganska fin kvalitét på stråna.
jag gillar min hårfärg om sommaren och början av hösten.
då är den naturligt ljusblond.

sedan kommer vinterhåret.

men frågan är
klippa elin-frippan eller låt det gro?



nu blir det after work med orto.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet ju vad jag tycker, men det tål att upprepas.. Klippa kort och göra det fint silvervitt!! Du kommer ångra dig om du inte passar på nu när håret ändå är kort, och du kommer antagligen aldrig göra det om håret väl har blivit långt.. Du kommer bli grymt snygg i de!! ;)

Hoppas after worken var nice, snygg va ho också!

PÖSS

Ps. Jag förstår precis varför du inte har orkat träna under året...fy vad dagtid tar kål på en! Ds.

2010-10-21 @ 23:13:49
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna Ileby

LIka bra att klippa nu när du ändå håller på och bleka gör håret lite strävare så är det lättare att få lite fason på det! DO IT!

2010-10-22 @ 20:06:17
URL: http://annaritar.blogspot.com
Postat av: sofie

vill du klippa dig?! köp en labokala!;D

har varit en halvtung dag idag, men när jag tänker på vårat telefonsamtal från igår så blir jag lite glad och varm.

klipp dig! du kommer definitivt bli snyggare än elin blom.

2010-10-22 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0