jag fick vinna!



makeup är en av mina hobbys.
jag älskar färger och former även i makeupens värld.
jag älskar att man genom olika drag med penslar kan se ge helt olika personligheter och uttryck.

jag letar mycket inspiration på nätet.
en av mina största makeup insperatörer är KillerColours.
hon är grym och har fuskigt nog ett face som gjort för att måla.
och fota skulle jag tro.

makeup-hobbyn går lite hand i hand med mitt ena jobb, fotografin.
när jag inte gör beställda fotojobb gör jag egna projekt för att se vad som funkar i ljussättning, bearbetning efter och där bland annat make, även om jag helst slipper göra maken själv när jag ska fota.
för när jag ska fota vill jag bara fota.
men det är kul att leka med.

genom KillerColours deltog jag i en tävling för inte så länge sedan.
en tävling i samarbete med Beccadesign.
där jag suktade efter en guldig uggla.

åh idag fick min sköna söndag en lyxig twist,
jag blev en av de två vinnarna i den tävlingen!
tilläggas bör att jag är inte direkt någon vinnare i uttlottningar osv.
extra kul!

så denna vecka kommer jag springa hem från jobbet och vänta på min ring!



hej fina ugglan snart är det du & jag!


e.


Kommentarer
Postat av: Ida we

Grymt coola sminkningar!

2010-10-12 @ 18:32:18
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0