å så var vi där igen.


jag vill gå på en kent konsert.
NU.

jag vill bestämma mig.
NU.
om huruvida saxen ska gå genom mitt hår.
hur blekmedlet ska få förstöra min naturligt blonda färg och silverbleka mina fina fina strån.

jag ska slutat tjata.
men ett inlägg till.
nästa gång jag tjatar om det så har jag bestämt det ena eller andra.
men jag behöver er!




jag har inte den skarpaste käklinjen.
jag vill inte se pluffsig ut.
jag vill inte se ut som en butch.
jag vill inte se ut som en vårdtant, sjuksköterska som jag är.
jag vill inte se ut som en tant över huvudtaget.
jag vill inte se ut som en tjej som närmar sig 30 och ska försöka se lite frän ut, ni vet.

jag vill styrka min stil helt enkelt.
vill att det ska bli jag.


ful photoshoppade den snabbt. men detta ser ut som en peruk.
i know.

inte så konstigt heller. det är en peruk.



jag tog bort lite hår. poff blev det såhär.
så här bra är inte min käklinje alltid.



å så silverblonderade jag mig lite snabbt och tog bort lite hår här med.


klipper jag ala elin blom vill jag kunna kamma ner det och puffa upp det.


MEN
när jag gick i sjuan tror jag det var.
ja då klippte jag mig KOOOORT.
det var snyggt efter en klippning.
men sedan började jag styla det med att rulla det nattetid.
galet.
efter det har jag varit LIVRÄDD att klippa det kort.
för det var inte snyggt någonstans.

detta är en helt annan frisyr.
och jag är en helt annan.


BLIR TOKIG.
i ren panik på håret jag har nu slutar det nog bara med en sak.
som ni sagt, lika bra när det ändå är kort.
plus att det är lättare att spara ut om båda sidorna är korta.


men det som grämer mig mest är käklinjen.
fettsugning innan?!?
:P


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men gumman (ok, sista gången jag kommenterar om detta också.. :p) Elin Blom är 16 år och föör smal, hennes båda ben får plats i ett av våra, Inte snyggt! Svårt att jämföra sig med dem och visst de har snygga käkben, kan inte annat än å hålla med. Men ingenting säger att man behöver vara SÅ smal för att det ska vara snyggt på en!

Färgen är ju klockren på sista bilen, blir ju nästan sugen själv ju!! ;) Sista gången - DO IT!!

Pöss

2010-10-26 @ 12:58:03
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: therese

tycker helt klart att du ska klippa dig kort du är hur snygg som helst i det =) du om någon bär upp en kortklippt frisyr. Hoppas du kommer på återträffen!!! Kramar

2010-10-27 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0