vem hade kunnat tro att det skulle bli såhär om 10 år?


måste vara perfekt.
vad ska man ha på sig för att vara perfekt.
måste visa att jag lyckats.
måste.

eller?


den lilla svarta funkade bra.

Nej så kändes det inte alls.
Återträffen från högstadiet var så oladdat som det kunde bli.
Dels för att jag visste att det var få anmälda och för att jag vet så mycket bättre vem jag är nu.

Av andra som gått på detta förut har man ju fått höra att man faller tillbaka i sina roller.
Exakt som för 10 år sedan.
Nja skulle jag väl säga.

Så kändes det inte.
Visst några förändras ALDRIG.


Men jag de få som faktiskt kom var 99% jättekul att se igen.
Jag menar Johan Ekan Eriksson som jag gått tillsammans med sedan dagis liksom.
Sara Nerman som jag bytte kläder med och lurade lärarna i lågstadiet att jag vara Sara och hon Erika och de trodde på oss.
Emma Rung som jag sparkat boll med och hängt endel med genom mellanstadiet.
Therese E som varit den genom goaste tjejen hela högstadiet, som jag delade bord och raster med resten av tjejgänget i klassen.
Å så Tina Larsson som jag IDAG fattat hur lik jag är. Vi hade en gemensam vän men vi lekte aldrig vi TRE ihop. Den gemnesamma vännen valde alltid mellan oss och jag tittade snett på Tina när hon blev vald.
Igår kom det fram att vi varit besatta av samma kille i hela högstadiet och gillar när folk är lite skönt bittra.
Pysseltjejen Emmelie Lindblom som studsade boll med oss, som med mig och Tina fick hamna i det icke-toppade laget när vi var 12 år och Oddebollen var superseriöst för våra tränare och toppade ett lag.
Vi fick gula fula tröjor. Topplaget fick orginaltröjorna. Vita och fina.
Sofia Åkerman som jag kanske inte varit närmast men högstadiet delade vi klass och många skratt, hon var lite av en värsting som skolkade och sprang ifrån arga lärare, skön brud i lyxförpackning.

Å många fler.
Ja det var rätt skoj faktiskt även om priset var lite för högt för den middagen.
Även om vi hamnade på nöjes... wtf??!?!
Men det finns ju vissa som bestämmer och vissa som följer.
Jag ville mest dit alla andra var å så visste jag att P var på nöjes så varför inte tänkte jag.
Men för er som inte gick så missade ni ju inte årets event direkt, men en sköj kväll!


Vem hade kunnat tro att Sette, Johansson, Lindblom och Efraimsson skulle sitta tillsammans i en taxi för 10 år sedan?
Vem hade trott att Ekan som var så positiv trots sitt öde skulle beröra mig mest av alla för 10 år sedan?
Vem hade trott att jag skulle känna mig jävligt nöjd för 10 år sedan?


Hade turkos/blått smink och naglar. Ungefär som förra helgen.



något av det bästa köp jag gjort till sminkväskan är
Two Faced Shadow Inscurance
titta på bilden nedan.
Klockan är efter 02.00 och jag är inte helt nykter och en hel kväll har ramlat förbi men ögonskuggan har INTE ramlat av.
fijästriksen så bra grej med en primer.





e.


Kommentarer
Postat av: p.

Världens snyggaste älskling!!!

2010-11-21 @ 18:32:31
Postat av: Tina

haha bra beskrivning och framförallt jävligt sann! kände precis samma som du beskriver: "fan, hon är ju typ som jag!" riktigt roligt, hoppas ni hade en kanonkväll på nöjes och det var skitkul att träffa er igår!

2010-11-21 @ 22:29:07
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: therese ef

Tack tack tack för en superrolig kväll men det förstod jag redan innan att den skulle bli. =) Maten var inte tipp topp men sällskapet var det! Hoppas på en afterwork framöver =) och kul att Ida var med också. Hahaah taxiresan med erika, emmeli oh erik i baksätet var som sagt otippad ahahahah ha en bra dag nu kramar!!!!!

2010-11-22 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0