sexigt kantigt hus.



helgens adventpyssel bestod av det årliga pepperkakshuset.
som alltid måste vi prova andra former än den vanliga.
i år ett sexkantigt hus.
lite cirkustält tänkte vi.
blev mer något hare krisna med ängeln på toppen av bygget.
med minipolkakuddar i varje hörn på taket.

senaste inläggen har jag sagt att "det visar jag imorgon" typ.
så har det inte blivit.
ska aldrig mer utlova det.
för de gånger jag gör det händer något.

först var det den långa Ullredsresan.
och nu igår kväll blev det extra jobb.
jobbade dagen igår och fick rycka in på ett extra nattpass inatt.
klirr i kassan!

perfekt när jag vaknade i eftermiddags tog jag mig ner till stan och en fika/middag med Lövet.
passa perfa när man var lite små seg efter natten.
miss Berg joinade senare.

mycket trevligt.
nu ska jag äta upp nattens nötpåse som blev kvar.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fint det blev! Konstnär som hon är.. :)

2010-11-30 @ 02:35:32
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0