redlightpics.



då har jag just löst frågan om varför kameran gett så mörka bilder den senaste tiden.
jag har gått in på de flesta inställningar då jag ställde om ganska mycket när jag gjorde ett jobb för ett tag sen.
det hela berodde på en simpel justering.
så nästa fest blir det inte dessa redpics.
men det passa med lite pörrljus på en Hallåvin fest.

det blev inte så många bilder alls tagna.
vi hade för sköj.
ett gäng från olika håll spretade ihop sig och det blev sköjsan!

tumbrottning, bopit och pepparkakor med ädelost kan inte bli fel!


igår var det årets slappaste dag.
gott.
fick äntligen höra Lindas stämma från USA.
saknar henne så och USA med.
för ett år sedan hade jag nedräkning till praktiken i USA.
vilken grej.


idag storhandlade jag.
fick hem en dallssallad.
minns hur färsigt jag tyckte det var när jag var liten.
att det blev samma ord när man vände på det.

man var lätt road som liten.

nu är det back to work.
måndag - söndag och ledig en dag!

hell jäää!


e.


Kommentarer
Postat av: Hagman

Jag gillade ljuset! Smickrande och inte för avslöjande =)

Jätterolig kväll!

2010-11-02 @ 12:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0