husfru.



ser ni va gött va?
ja goa Sara bjussa på tapas igår.
jag köpte 2 flaskor rött för oss att sörpla på.
en liten klassgängshäng kväll.
passade mig perfekt efter att ha jobbat natt och kände mig liskom lite bakis.

idag har jag lekt husfru.
började med att rensa balkongen från sommar och fram med vinter.
fortsatte med att riva ur alla sängkläder och hade balkongdörren in till sovrummet öppen i flera timmar och rensade ut alla kvalster. kyldödade dom.
drog till Willys och inhandlade baksaker och en ljusslinga från Rusta.
så slängde jag ihop ingefärskola och en polkakaka.
bjussa hit Millan, Agnes och systeryster på lite kaka.
innan de kom började jag städa och sen fortsatte jag när de gått.
hann klart så när in på tvättiden.
satte i gång det och sedan en köttfärslimpa ala grekiskstyle.
den står inne nu och jag har sagt upp mig.
P kom hem och fick ta resten av tvätten.

har dessutom frossat i julmusik.
en rolig men slitsamdag.

mer av kolor, kakor, julfin balkong och diverse pyssel kommer imorgon.
för då har det gått 72 jävla-väntans-timmar på att få inviga den nya griffel tavlan jag gjort.

e.


Kommentarer
Postat av: p.

du är världens världens bästaste!!! min finaste älskling!!! puss

2010-11-24 @ 20:38:18
Postat av: therese ef

jises, effektiva erika kan man säga! Bra jobbat! Kram

2010-11-25 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0