med Robban och Hufvudstaden.

i torsdags kväll tog jag mitt pick och pack och drog till min efterlängtade Robban!



efter att ha blivit upplockad på centralen och körd mot Väster Haninge så vi sipprade Prosecco och smaskade på detta.
vi valde att hålla oss inne den kvällen då klockan blev mycket innan vi ens ville tänka på att ge oss ut.
det finns massor att vädra när man inte setts på ett långt tag.

staden gjorde vi om fredagen. lite span efter examensskor som var det ENDA jag fick köpa.
utan lycka sammanstrålade vi med en kompis till Robban på SNAPS. där FLÖT eftermiddagen iväg och innan vi visste ordet av var vi alla lite dagsrunda om fossingarna.
(lite bilder från detta har Robban, kommer senare)
en grekpita innan hemfärd för att svira om till kalas.



väl hemma blandade vi nya drinkar. lyssnade på pandora och cool james.



vi hamnade åter på medis och götgatsbacken.
fenix istället för eken.
vidare för att dansa på Patricia.
det fick vi aldrig, och jag tror det var lika bra, vi hade liksom gjort vårat redan under dagen.

summan av blev en nice kanon dag, en förlorad sjal och ett uppätet bankkort!

på lördagen kom sommaren och vi stekte på balkongen. jädrar i min låda vad varmt det var.
tillslut ville vi känna vinden fläkta och drog till Saltis.
där visade Robban sitt jobb och vi moffade kebab i gräset.






efter detta en mysig filmkväll med en absolut sevärd rysare "Barnhemmet".
mitt i allt kom Robbans Linus som dramatiskt smitit från någon skumgubbe genom att ramla i en trapp och gömma sig i två buskar. ja jösses.

slutet gott allting gott.

söndagen spenderade jag med kusin vitamin och fann det ENDA jag fick köpa i sthlm.




tadaaa examensskor!
typ 10 cm klack.
vilket ger mig en längd på 186!!!!!
ooops.
men även om man redan är lång måste man få ha snygga skor ju!


så nu är jag hemma.
med liten dos kusin, lite större dos Robban...
...dock en alldeles för lite dos av båda.
ni betyder en hel massa för mig.
ni fattas mig redan.

tack för en underbar helg!


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...båten Patricia!?? Det var nog lite bra att ni inte kom in isf, för det stället suger ju.. Känns som man är på en sunkig gammal finlandsfärja.. ;)

Skorna var kanonsnygga och helgen verkar ha varit grym darling!! =)

Bli inte föör sugen på storstaden bara, jag vill allt ha dig kvar här hemma jag...

Pöss

2010-05-17 @ 20:34:06
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: p.

Ja det var ju bra att du hade kul, men tyyckte att det var en till person där som det var lite för lite av... :P PUUUUUUSSSSSSS

2010-05-17 @ 21:58:51
Postat av: robban.

typiskt att jag nu insett att jag vid bakis-tillfällen ser ut som en mumin-inspirerad transa.

TACK för en härlig helg, du sköna böna!

härligt att du hittade dojjan o att mitt kort är på väg :)

snart SKA vi ses igen o då banne mig ska vi dansa.

sänder över bilder till dig senare, då även på vår vän röd-brall-kravatt.

XOXOXO

2010-05-18 @ 06:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0