tankar i tygtrasan.


nelly.se ska ha en eloge.
de jobbar GRYMT snabbt.
den lilla fjärilsfyllda tygtrasan beställdes igår innan 12 och idag vid 16 hade jag den hemma hos mig.
hade kunnat haft denna hemma hos mig redan vid 12 idag.
jäkla fin leverans det.



den är söt och fin.
hela bröna får in plats över "strecket" där det meningen att brösten ska rymmas så de får bo lite under också.
men det funkar då den är såpass lös i modellen.
låter kanske knas men det bli bra.


idag är jag trött som ett utsketet äppelmos.
imorgon har jag min kliniska examination på praktiken.
vilket innebär att jag har hand om en patient och blir bevakad i varje steg jag gör med denne patient av min huvudhandledare.
gosh.
låt mig bli pigg imorgon.

sedan har jag EN HEL ledig dag.
innan jag ska jobba på onkologen (blivande jobbet) sön-tis.
efter det TVÅ DAGAR ledigt innan praktik nästa helg.

inte heller kan man säga att snart är det över, snart får man ledigt.
snarare tvärtom.. SNART drar det igång.
kunde inte sova igår för jag blev nervös för min första dag själv som syrra är midsommardagskväll.
hej och hå i böljan blå.

men sköj ska det bli!

snart kommer äntligen P.
vi ska mumsa en varsin kebabrulle och bara gosa.
saknar hans arm om mig om natten då jag blivit sjukt mörkrädd utan honom.
så rädd att jag svettas floder.
renbäddning står på schemat.. fast det var mest för att jag spillde ut ett glas tranbärsjos på Ps täcke igår.
ooops.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till imorn gumman!! Det kommer gå alldeles galant liksom första dagen som syrra.. Du är ju så duktig så.. =)

Pöss

2010-05-21 @ 00:29:37
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0