om helgen.

om fredagen var vi hos elin på förfest.
jag, P och Niklas blev kvar och spelade Alfapet och tog de sista ölen.
om lördagen trotsade jag och P kylan med miss Berg och grillade för att fira miss Bergs nya lya.
ännu mer spel den kvällen och den slutade ganska oväntat.
sköj!

om söndagen flydde vi vårt sjukt äckliga hem som vi egentligen planerat att städa.
men eftersom solen sken och P ska vara borta i två veckor valde vi solen och kvalitetstid istället.



vi glassade på stan...



...för att åka vidare mot hammarö när sis slutade jobbet och äta helgens andra grillmiddag!



där fanns även gosis i sedvanlig rosa mundering matchande med sin rosa mor... undra vem som påverkar vem?


idag gick startskottet för SISTA praktikplaceringen, galet!!


avverkade även en städning och cykeltur med ida för att finna henne en ny kamera.
kliar i mina fingrar.
jag vill ha en ny en ny en ny nu  nu nu nu.


är kär. det visste ni väl redan.
men bara så skönt att tänka på det.
att man är kär och har kärleken.
ta vara på den.


e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Gud såå söt hon är i sin rosa skrud!! Och vad stor hon har blivit nu godingen.. :)

Tack för idag darling!! Jag försöker åter igen beställa hem den lilla kameran, men sidan strejkar nu med så jag får nog försöka imorn.. :o)

Pöss

2010-05-03 @ 23:34:16
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0