i en genomskinlig kreation.


kass bloggerska.
det kan man kalla mig.
just nu.
men det får vara så.

för allt är överväldigande.
har börjat min sista praktik, akut- och kärlkirurgi.
BRA AVDELNING och so far BRA HANDLEDARE!

dagarna tickar och det verkliga sjuksköterskelivet närmar sig.
om man nu får sin examen.
till veckan kommer svaret på den sista nationella tentan vi gjorde.
gulp.
till veckan är även omtentan på den.

idag går mina tankar åt en vän som kanske inte står mig jätte nära men hon och hennes familj får många många tankar idag.


har stekt kyckling bitarna till de fräscha wrapsen jag ska göra till P kommer hem. som till min lycka faktiskt komemr hem den helg vilket han inte skulle ha gjort.
jag är nyduschad och ska överraska honom med min nya strandklänning jag köpte idag.
tokrosa som man kan skymta bikinin eller som nu underkläderna under.
haha han kommer nog trilla baklänges för den är så ROOOOSA och missa att den är lite sexig.
haha!





GE MIIIG!
ida har införskaffat en systemkamera som jag håller kurs i henne med.
jag ska sno den av henne. inte för att det är sådan jag vill ha. mest för att jag är desperat efter en ny. denna hasselbladaren skulle inte sitta fel.
jag får ju skämmas som fotograf med den jag har.
dock har den gett mig mycket bra bilder.

e.


Kommentarer
Postat av: p.

Supermyshelg vi haft älskling!!! Synd att du jobbade ikväll men det kan man ju inte göra nått åt.

Den var allt sexig den där klänningen! ;) Puss

2010-05-09 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0