tog mig ledigt.



jag tog en day off.
dels för att halsen ömmar.
dels för att jag ALDRIG gör det och dels för att föreläsningen inte verkade innehålla det jag behöver till nästa grupparbete.
varje dag senaste tiden går man dit med förhoppningen att IDAG IDAG kommer föreläsningen vara bra.
så blir man lika besviken varje gång ovh ser solen skina utanför.
ändå fortsätter man gå dit i förhoppningen att IDAG kanske det är bra.
att man kanske missar något om man inte går.
hittills har ingen av föreläsningarna varit något att missa.
idag meddelade lövet som var där att det verkar vara samma visa idag igen.
vissa dagar MÅSTE vi dit för att det är obligatoriskt.
lite svajjig standard helt enkelt.


men idag tog jag ledigt.
började med att städa.
ska fortsätta med en promenad i solen och kvällen tillbringas med besök av Anna och Emil!



iförrgår kom P hem med lite vår till mig.
sött.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0