my old love.


jag har som oftast dragits till äldre killar.
så även min kärlek.
han fyllde härliga 30 igår!
killen har tentor denna vecka så inget mega kalas... än?
vi firade först med brunch i lördags med familjen, men då fick han ju inget paket av mig.

det skulle ske på HANS dag!
så det och en tårta fick han.
jag älskar honom mest av allt, MEN jag HATAR hans jävla mjölkprotein allergi.
ville göra en tårta med jordnötssmör som han älskar och choklad.
problem ett är ju choklad.
lösningen är rätt mörkchoklad.

jag såg framför mig bananer, jordnötssmör, grädde och choklad insmetat på marängbotten.
simpelt och INGA mjölkproteiner.
men där sket jag en rödlök när jag skulle köpa marängbotten.
skummjölk eller mjölkprotein i alla sorter. även vanliga maränger.
va?
man bakar ju inte maräng med mjölk heller.
suck.

så jag bakade mina egna marängbottnar med tidsbrist.
tårtan blev inte så snygg, men goooood.
yep.
klet och smet som min kärlek älskar.



så jag gjorde sushi och tårta för att fira min gamle man!



i paketet, ja där låg en massa gott och blandat över ett litet presentkort.
han ska med mig få välja ut en klocka alt. parfym.

tror han fick en fin dag trots allt plugg.

jag har inga fina dagar just nu.
examen känns som ljusår bort, jag är tröttast och halsen och hostan vill liksom inte lämna min kropp.
de smyger runt i kroppen bara för att jag inte ska kunna träna ett endaste dugg inte ens basket som jag gillar.


men blundar jag ser jag solen, jag har trätt på mig klänningen och ska just åka till universitetet för skumpafrukost med klassen.


e.


Kommentarer
Postat av: p.

Det var världens godaste tårta iaf min älskling!!! SUPER!!!! Hade världens bästa mysdag! synd att plugget var i onödan bara...



älskar dig!! PUSS

2010-03-31 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0