jag och förälskelsen.



ja i sjukdomens tider har man tid för internet.
så två bloggar idag.
jag vaknar ju så jädrans tidigt också. kan absolut inte somna om.
oro i kroppen.
nu sitter jag faktiskt i studion då jag har så ont av att ligga, inte för att sitta är så mycket bättre.
ändrar ställning i alla fall.

har halvliggandes i sängen och sittandes i studion varit lite kreativ.
photoshop är min älskling. illustrator är min ständiga på och av förälskelse.
men nu jädrar vart jag fast.





första verket i mina nya illustrator era.
more to come.

både jag och P är krassliga även om jag står för febern och kanske är liiiite klenare så orkar ingen av oss särskilt.
disken samlas och saker överallt.
ikväll blir det pizza. det får man när man är sjuk och inte orkar stå i köket mer än 5 minuter.

lunchen blev dock en vitaminboost.
frisk ska jag bli och det med basta!



frutta di sallalllllalllade.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0