dagens hjälte.


tog mig till Dr G.
odlingvisade på svagt på lite strep.
PC eller inte undrade vi oss båda.
Dr G sa: Du får välja själv.

jag vill mest ha smärtlindring och det ger inte PC.
inte heller behöver man bli snabbare av med den enligt undersökning som Dr G läst.
vi kom in på MRSA frågan och uppsatsen vi skrev jag och Lövet handlade just om MRSA.
så jag blev dagens hjälte i bekämpandet av MRSA.
tackade NEJ.

körde bil. det var ett äventyr.
ganska yrslig fortfarande.
efter läkarbesök, snabbhandling och snabbupplockning av böcker på bibblan var jag HELT slut.
inga fler projekt för mig idag.

dock har jag en idé på ett mer långsiktigt projekt.
något i stil med detta.


från en bild på mig och P.
projektet skulle i så fall bli mer likt.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0