bittert.


bitter.
ja det blir man.
när man i flera dagar längtat efter denna dag.
få lägga sig i solen och VA.
i 9 dagar har jag cyklat till jobbet, klarblå himmel och solen har stått högt.
varje dag.
tills idag.
då hopade sig molnen och bekräftade att ja erika du ska bli blekast i kvarteret och inte få känna sommaren i dig.

tröstade mig med en rea-tur på stan.
gött det med och jag har ju helgen ledig också, så då jädrar om det inte är sol!




MONKi : vit väst : 87 riksdaler



GiNA : jeansleggings : 124 riksdaler





LiNDEX : byxdress : 149 riksdaler



byxdressen var ett riktigt kap. skönare får man leta efter.
införskaffade även ett gäng galgar på ikea för att nu ta tag i stora graderobsstädet.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman...jag tänkte på dig idag och led för din skull när jag prata med syster My och hon sa att det regnade i Karlstad! :(

Men mycket snygg shopping blev de och till helgen ska det ju bli fint väder..iaf här på Västkusten. Håller tummarna för att även du får sol!

Puss på dig

2010-06-30 @ 23:16:53
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0