sista sittningen.


jag får dela upp examen och sittningen.
för det finns en uppsjö med bilder från dessa underbara dagar.

så vi börjar i kronologisk ordning med sittningen.
den ägde rum den 5/6 på Claessons.
vi käkade laxtartar, entrecote med rotfrukter och potatis i ugn ripplad med rödvinsås och avslutade med en cheese cake deluxe.


bilderna får tala för vår sköna kväll.














efter gick några av oss och dansade på månen, vissa på tempel.





i mitt vanliga liv just nu är jag sjukt ledsen.
jag hade EN ENDA sak planerat denna sommaren.
jag hade tagit ledigt från jobbet och skulle tillbringa en helg med de bästa på kusten.
stora grejjen med det hela var att nu skulle även LINDA (vår amerikanska) komma hem!

idag får jag reda på att min kära kusin ska gifta sig.
otroligt underbart och KUUUL!!!!
bara att det föll in just DENNA HELG.

jag slits i två då båda sakerna betyder ENORMT mycket för mig.
kanske låter bagtellartat med en helg på kusten.
men Linda är inte alltid hemma. Linda är en av mina bästa vänner.
som jag ibland saknar så det gör ont.

men ett bröllop slår högre och jag skulle aldrig svika min kära kusin som är som min syster den dagen.
speciellt inte DENNA dagen.
deras bröllop är snart påkommet av en viss anledning och den anledningen gör att mitt hjärta brister åt min kusins vägnar.
så jag gör allt för att dela den dagen med henne.
den kommer vara lycklig.
men vi vet längst in att det finns en sorg med det också.

det är just bara så typiskt.
på något sätt ska jag försöka låna en bil och åka till kusten en dag för att sedan åka mot de blivande makarna.
det är två helt galet underbara tillställningar jag har att välja mellan.
jag hatar att behöva välja något bara.

jag är trots allt lite ledig veckan innan då Linda är i Karlstad.
ska försöka få till det så jag är ordentligt ledig också.


ida och hennes lilla present innehållande ett par cupcake trosor gjode mig lite gladare.
söt.


e.


Kommentarer
Postat av: börnii

Gonna miss you!!!!

2010-06-20 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0