den bästa dagen.



så här snart en vecka efter vår efterlängtade dag ska jag nu ge er en bildkavalkad av denna dag.



inte en dag för sent kom den.
dock ville jag aldrig att den skulle ta slut.

vi startade med skumpafrulle!



efter lite nervositetdämpande medel skulle vi in i Aula Magna och möta våra nära och kära.
vi gjorde ett försök att dansa in till Forever med Chris Brown men vi klappade mest och höll fokus på trappen, men det vart stämningsfullt ändå!



hämtade broscher, rosor och fällde ett par tårar till Time of Your Life som ingen mindre än min P sjäng för oss.



efter minglade vi med alla som tittat på innan vi drog oss hem till mottagning med marockans buffé som min kära mor till störst del stod för, TACK!



så här snurrig och stor kände jag mig denna dag!



de som kunde kom och vill tacka er alla för en oförglömlig dag!

när kvällen kom slöts vi samman många av oss ut klassen för ONE LAST DANCE...
..what a night... what a night!
som jag grina under sista låten när vi stod i en stoooor ring med armarna om varandra!





bättre klass, bättre tre år kunde vi inte skapat!!!!



och nu är vi många av oss ute med våra första stappliga steg och säger;
Hej jag är din sjuksköterska idag!
lika stolta varje gång vi inser det.
när man snubblar i telefonen på Hej det är Erika sköterskestuddd... sköterska!!!


we rock!




xoxoxoxoxo.



e.


Kommentarer
Postat av: Ida

You rock babe!! Och såå snygg du var denna kväll.. =) Det får absolut inte va sista gången du använder den klänningen, för du bär verkligen upp den så bra!

PÖSS

2010-06-18 @ 12:39:58
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Jacqline

FInt :)

2010-06-18 @ 13:02:26
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0