sleeky för ögat.



sista dagen av de 2 veckorna där jag bara varit ledig 3 dagar.
puh.
nu är jag ledig 3 dagar i ett svep.
va va va va?!?!
en dröm.
som semester för mig på mitt schema.
å semster ska det bli, i mini format.

jag och P som inte har direkt mycket kvalitetstid att skryta med dessa dagar har bokat hela helgen åt oss själva.
vi ska åka dit vi inte känner någon och bara vara vi.

vi kör Vättern runt med bil.
haha.
lite gränna, lite polka, en övernattning i Husqvarna av alla ställen och vidare mot något nytt på söndagen.
beror lite på väder och vind.
skönt ska det bli.

kanske får jag tillfälle att använda dessa:



ett paket (finaste asken ever) från Sleek Makeup....



hmmm... vad kan det vara....



sleeeekyyyyyy...



mums för ögat!


japp det är ingen Hello Kitty palett frå H&M.
den är lite bättre än så.

älskar den marinmetallicblå, den metallic lila och den metallic limegröna.

its gonna be good loookiiii!


lägenheten är nystädad, jag är mätt, sängen har nya lakan och jag är nyduschat.
bara ett lass tvätt kvar så är det klart.

dags för fräääädaaagsmyyys.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad härligt med helg darling!! Hoppas ni får en riktigt skön och rolig trip nu!! =) Älskar den mörkblåa färgen, många fina och lite roliga färger var de..

Skönt att ni alltid vet att jag finns här för er!! <3

Puss & Kram

2010-07-30 @ 23:20:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0