till mina fötter.



499 kr + 350 kr

tycker jag den senaste tiden gjort fina kap på nya träningsskor.
PUMA skorna köpte jag på rea i staterna och der är som bomull på fötterna.
NIKE skorna köpte jag igår.
jag har så himla ont i mina knän och det KAN kanske vara bra med ett par nya skor då.
speciellt med tanke på att de jag haft var mian gamla basketskor sen 1800-talet.
så igår letade jag upp ett par stabila aerobicsskor som även kan avändas till 1 ggr i veckan basket.
och töpp på det var att de var på rea.

i am happy.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

2010-01-31 @ 16:54:15
URL: http://id
Postat av: Ida

Vad gött att du fick köpt dig ett par nya skor darling och snygga var de ju dessutom! Hoppas att de funkar fint nu så knäna får må lite bättre..

Pöss

2010-01-31 @ 16:55:17
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Marie Eliasson

Vilket kap, skitfina. Hoppas allt är bra med dig Erika och lycka till med sista tiden i skolan.

2010-01-31 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0