ge det ni kan.



tänk om det gällde min älskade? eller din?



http://annasanatomi.blogspot.com/

denna sida hittade jag igår.
den gav mig en stark känsla.
känsla inför livet och döden.

den gav mig också inspiration och förståelse till mitt blivande yrke.
där jag kommer starta som sköterska på Onkologen.
gör det ni kan.
jag har gjort det jag kan för nu.
Anna och Gustav har gett mig så himla mycket sedan bara igår.



Gustav ligger för döden i cancer och han startade en insamling på barncancerfonden när han gjorde en benmärgstransplantation i höstas- Bidra till att målet uppnås före han dör.

Här
är länken till insamlingen där man kan lämna ett bidrag.

imorgon är en annan dag.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0