fingers night.




sminkad och klar för Ladies Night at Emma Melin.
det blev en himla sköj kväll som avslutades på Tempel.
där testade jag folk med nya fingertricket.
lite ett psykosocialt test.
fast mest var det kul att se folks reaktioner.
många hängde på, många trodde jag var fullkomligt sne i hövve.

detta var vad jag gjorde.
liksom "klippte" med fingrarna framför ögat  som att jag blinkade.
genom fingrarna stirrade jag på den jag gjorde det mot. jag gick ganska nära och gjorde det.

svårt att förklara. men det var lika weird som det låter.
haha.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha..snygg sminkning på snygg men lite konstigt brutta! ;)

Hoppas pluggveckan börjar bra nu!! Pöss

2010-01-24 @ 14:55:57
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för igår och snygg make! ;D Det där fingerknepet var lite psyko-varning :P

2010-01-24 @ 21:31:09
Postat av: robban

kikade på bilder i helgen o apropå fingrar, minns du Hugo's 2 fingers??

gissa vem som har facebook... Jaime DeBono! Check it out.. hehe.



xoxoxo

2010-01-25 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0