disney on ice.


ida, jag och P trotsade kylan och hyrde oss ett par griller.



jag fick låna Ps täckbyxor då jag faktiskt inte äger några.
varför gör jag inte det?
P fick ta sin SCHNYGGA skoteroverall.
ja jösses.



Disney on Ice


när vi kom hem trotsade vi även alla detox och nyårlöften.
har jag fått en idé, då ska den genomföras.
jag ville lära mig göra munkar.



munkar blev det.



och chips!
frityrhysterin är igång.
blir den lika stor som min cupcake hysteri?
munkar kan också dekoreras fint i äkta dounut style.
dock tar det en aningens längre tid att baka.
men gott var det.

(krydda chipsen med paprikakrydda och pommeskrydda... JEMJEM!)

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men åh vad fina munkarna blev och framförallt såg de riktigt smarriga ut!! Chipsen med för den delen... ;) Kan ni inte ta med en doggy bag till bion imorn..? hehe

Idag var vi ju faktiskt aktiva, då får man unne sig vettu...sådetså! :)

Pöss

2010-01-06 @ 23:53:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0