sidecut finale.


igår var det klassfest.
var inte särskilt sugen förrän efter em fikat igår.
då blev jag taggad och tänkte att det här är sista terminen.
snart är det slut och då kommer jag sakna det.
det är så jag funkar.
mitt sorgearbete har redan börjat.
mega sentimentala jag.
det slutade med en riktigt jädrans sköj kväll!

det framkom att mig var ingen man vågade prata med om man var lite blyg av sig, för jag ansågs nämligen som en av de coola.
what?
fick en deja vu.

när jag gick i lågstadiet och vi skulle byta skola till mellanstadiet hade vi en träff med blivande klasskamrater innan det var dags att slås samman.
nu i efter hand har ett par av mina vänner berättat att de tyckte jag verkade cool med min avklippta skjorta.

ja jösses. jag måste ha något coolt-intryck jag själv inte vet om, för jag har aldrig sett mig själv som särskilt cool.

ha men kul var det att höra att det levde kvar än idag.


innan festen igår tänkte jag göra något coolt däremot.
slå slag i SIDECUT idén.
men det föll då david inte hade någon rakapparat.

men idag fick jag låna Henkes.

så här har ni det. step by step to a sidecut!

1. kamma raka benor runt området
2. klipp det långa

3. bli lite rädd när du ser allt hår.





4. ta fram rakapparaten och kör
5. gör det inte själv... ta hjälp av en livlina: ring en vän!

jag behövde inte ringa min livlina. för han bor med mig.
tack P för hjälpen!



voila!

en bättre bild får ni imorgon när jag duschat och fixat håret på riktigt!
samt när jag inte är dötrött och bakissunkig.

jag har JÄTTE tunt hår så jag valde att INTE raka på typ 1 mm stubben utan körde på 7-5 mm annars kommer man bara se hårbotten.
dock tror jag att jag kör en vända med bara 5 mm imorgon.


i like it.
do you?

e.


Kommentarer
Postat av: linda

woooooowww! Fan va snyggt! Ballt assa! Passar ju dreta bra!

2010-02-06 @ 00:29:00
Postat av: Marie Eliasson

Skiiit snyggt. Ser fram emot en bild när det är "fixat"

2010-02-06 @ 08:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0