förberedd.


jag är förtjust i snön.
jag rent av älskert.
å på söndag ska jag få åka utför.

men någon gång ska snön smälta bort.
å då har jag laddat.
med detta.



skor+sunglasses+shorts = 260 kr
som hittat.


något som inte är som hittat är rövskolan jag går i.
är ni förvånade?
igår utvärderade jag senaste tidens korvstoppar SM.
dom vann inte den utvärderingen.
om några veckor ska vi ut på sista 12 veckors praktiken.
en del är kommunplacering en del är sjukhus.

när vi skulle välja område i värmland gavs vi möjlighet att välja VAR vi ville vara.
varför skulle vi önska?
av ett flertalet alternativ jag gav fick jag NOLL.
mitt sista hopp var kommunen där jag önskar hemtjänst istället för boende.
något som enkelt skulle kunna ordnas då det bara finns de två former att välja på.
femtio femtio liksom.
idag kom  brevet om min först placering, kommunen.
tror ni jag fick hemtjänst?
NÄÄÄÄÄÄHÄÄEEE då.

jag önskade även att SLIPPA pendla eftersom jag redan dragit det lasset X antal gånger och jag VET att VISSA ALDRIG har pendlat.
men NÄÄÄÄÄHÄÄÄEEE då.

å vad man än säger om detta i klassen finns alltid ursäkter.
alla kan inte få det dom vill, det är svårt att vara 70 personer till lags, vi har försökt allt vi kan
konstigt att vissa ALDRIG får som de vill.
värst är det att vissa hamnar på samma avdelning de varit på förut. den detaljen borde vara enkel och rutin på att kolla upp.
tur att min sjukhusplacering bådar gott även om den inte är önskad.


erika får pendla plus betala 1000 kr för busskort. erika får inget hon önskar.


men hon är snygg till våren.
alltid något.

å ja just över detta ÄR JAG BITTER!


e.


Kommentarer
Postat av: lindajohanna.

bitter ska du inte vara, fina. bitter är för gamla vinhaggor som inte levt livet o det gör DU!

XXX

2010-02-26 @ 09:44:14
Postat av: Emma Melin

Termin 6 = Bittert!!

2010-02-26 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0