föbereder för fest... men kommer dom????



jag har varit ute i snön.
allt för mina gäster.
nu får mina gäster ge mig det med och komma ikväll.
börjar bli nervös att folk inte kommer pga den.

men jag lekte Anja Pärsson och gick i 110km/h blåst och tog snön som slog rakt emot mitt fejs.


ni vill ju inte missa detta!


åtråvärda smakbitar.



annorlunda smakbitar.



å sist men inte minst.
ett åtråvärt pris för vinnand lag under kvällen.

å utan gäster inget lag, inget pris!

har ju redan en minus gäst.
finbesöket från stockholm uteblev pga sjukdom.
dock kanske det var tur, då hon är den enda som hade FÅTT stanna hemma pga snöovaädret, lite långt att åka i detta väder.



e.


Kommentarer
Postat av: lindajohanna.

men hon VILLE inte stanna hemma!! :( buhuuu.

xoxo

2010-02-20 @ 15:26:13
Postat av: Ida

Om det är de jag tror att det är på första bilden så kommer jag absolut.. ;)

Och vi kommer ju ändå din tok, såklart!! Även om det dock kan bli svårt med pumps i detta vädret.. Taxi in till stan om vi ska ut.. Ja, tack!! :o)

Syns sen!! Pöss

2010-02-20 @ 15:56:36
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0