2010 års hetaste winterfashion.


så här i tider då vi får mer och mer snö så kommer 2010 års vintermode... direkt från U S and A!


hetaste outfiten är the SUPERMAN.


the SUNSET är en annan favorit.



detta var min sista kväll i DC då snökaoset var det värsta som DC haft på 24 år.
det skapade kaos dagen efter när jag skulle hem.
men jag hade en himla tur.

innan det njöt vi av snön på lördagen.
på dagen gick vi ut och toklekte med Wiley.
på kvällen vart vi trötta på att vara insnöade och vandrade ner till de få barer som höll öppet i Silver Spring.
annars slår ALLT och ALLA igen när snökaos når stan.
jag menar verkligen ALLT.

men vi gjorde en kväll iklädda dessa vackra skapelser.

det var en klockrren sista kväll att minnas forever!

e.


Kommentarer
Postat av: Elin

2010-02-02 @ 14:16:48
Postat av: Elin

Hihi, den blåvita som Linda har på sig ser ju nästan ut att vara snygg på riktigt. Annars gillar jag nog sunset bäst, sitter snyggt tight ner till och så bylsigt över axlarna, NICE!

2010-02-02 @ 14:18:00
Postat av: Ida

Så jädrans snygga!! ;)

2010-02-02 @ 17:11:21
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0