får dansa på jobbet istället.



så här ser jag ut när jag om 3 timmar ska åka och jobba natt.
flott.
men innan det ska jag delta några timmar på en förfest.
såklart nykter.
jag grämer mig redan för jag är sjuuuukt danssugen.
men det blir det inget med.
troligen får jag dansa runt på ortopeden eftersom man dragit in på en sköterska på helgnätterna, så det blir nog fullrulle ändå.
å ni andra som är ute och svirar i halkan, håll er på fötterna annars kommer ni med stor sannolikhet till mig med ett brutet ben eller två!


kan inte minnas sist jag för nykter på en förfest heller.
så vuxen är jag. not.
så idag kammar jag hem några vuxenpoäng i alla fall.
så dags när man närmar sig en stadig ålder på 27 jordsnurr.
det var ett fräsigt ord när man brevväxlade på nittiotalet.
blev 90 tals inspirerad av Annas blogg idag.
så sjukt kul 90 talet var.
å fult.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0