beirooon i ottan.



typ så schleten känner jag mig.
än värre ser jag ut just nu.



jästrikens så trött jag är.
om 50 minuter är tanken att jag ska gå av mitt andra nattpass för denna helgen.
kroppen mår knas av nattjobb alltså.
äter inget under långa perioder, ingen matlust alls.
tills man vaknar och ska äta frukost på eftermiddagen.
det är man inte alls sugen på.
helst big dinner.

idag ska jag försöka peta i mig lite frukost innan jag lägger mig.
oftast orkar jag inte för jag måste "hinna" sova innan dagen försvinner.
fast mest har jag noll aptit.

hur som helst.
snart ska jag dra täcket över mig och äntligen få ta av mig bh:n.
satan vad skönt.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vad olika man kan vara.. Jag är vrålhungrig när morgonen kommer och man ska äta frukost innan läggdags, sedan sover jag nästan hela dagen och först då när man vaknar känner man sig lite bakis och konstigt. Men big middag vill jag absolut inte ha då, nej då blir det frukost nr 2.. Haha nattjobb är allt lite halvknas! Men jag lovar att man vänjer sig.. ;)

Pöss

2010-12-06 @ 15:22:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0