barr.


vem bad mig ställa sig vid en palm och se tråkig ut?
om jag nu har en pinne i röven kunde jag väl böja ner huvudet och gömma mig lite.

idag frös jag om fötterna när jag inväntade min beställda lax från lillängen.
senare en jullunch med några gamla klassisar.
detta var dagens outfit.

gjorde en hemsk upptäckt när jag kom hem idag.
granen har stått inne i ett dygn.
den barrar.
den som är så fin.
vi får klä den med största försiktighet ikväll.
ojoj.

så kan det gå när det är för kallt ute och för varmt inne.
tydligen bäst att låta den mellan landa i ett svalare rum först.
men det fick jag såklart veta EFTER.
nåväl vi har haft fin fina granar senaste åren så får vara nöjd ändå.

nu tillbaka till mintkyss bakandet.
kan hända att det kommer ett inlägg till ikväll.
kan hända.




thats more like it. nåt i blicken åtminstonde.


denna bilden fick bli min profilbild på hemsidan.
ni har väl spanat in DEN?

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggo!! ;)

2010-12-27 @ 13:33:21
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0