här kommer alla känslorna på en och samma gång.


laim jag vet. gessle text till rubrik.
men jag kunde inte låta bli.

här kommer något bättre.

Har du den där känslan?
(Vilken menar du?)
Jag menar den där känslan
(Av att någonting)
avgörande hände när jag var ouppmärksam
Att någonting försvann


känslorna åker.
runt omkring.
vilt.

mest är jag gråtmild.



magnus och sofie.
magnus och sofie.
ett underbart bröllop som skapar stor eftertanke.
hur vackert livet kan vara och så nödjävligt orättvist.



linda.
linda.
som lämnar landet.
som jag älskar så.
min bästa vän.
lämnar landet igen.
och dave såklart.



kjell- åke.
kjell och åke.
pappas sista. min farbror.
det var inte oväntat men ändå.
idag när jag såg hans boende börja rensas ur.
skapar tankar och undran.

jobbet.
det jag ska lämna. där jag lärt mig massor.
där jag idag fick en varm kram av en fin anhörig till sin avlidne.
ett varmt tack kändes i den kramen.
där de flesta bryr sig om man har häcken full. erbjuder sin hjälp.
man lämnas sällan i sticket där.


jag återkommer med bildfyllt bloggande när känslostormen lagt sig lite.
och när jag gjort klart ETT av alla fotojobb som ligger och väntar.

dags att arbeta och lämna tankarna.


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänker på dig vännen! ♥

KRAM

2010-08-23 @ 20:36:06
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0