my new partner in crime.



snart snart.
ramlar den ner.
ner hos mig.

om allt går vägen.
den är beställd från Tyskland.
krävde en Internationell banköverföring via Internetbanken.
imorse drogs pengarna.
jag fick ett meddelande om att min beställning nu bearbetas från sidan jag beställde den från.
jag vet inte mycket om det företaget.
bara att den hade en Trusted Shops garanti stämpel.

jag är nervös.
det är mycket pengar i rullning.

11 800 kr för att vara exakt.

hade kollat ut en annan leverantör först.
13 600 kr.
det var anledningen till att jag valde att snoka vidare i världen för en billigare variant.

går allt väl så är det en jädra bra affär.
annars är blir jag... fattig.


i helgen kommer svärföräldrarna.
jag jobbar ikväll och imorgon kväll.
bra tajmat. not.

men söndagen är ledig.

svalde just sista lunhcbiten.
keso, banan och päron.

dags att bege sig.

jag är nyklippt.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0